İnanılmaz nefret edilesi bir karakter (spoiler içerir)
2/10
·144 syf.··
2025 1. kitabı
O kadar sinirlendim ki kitabı okurken siteye hesap açıp sinirimi paylaşmam gerekti. Kitabın konusu yazıyor zaten her yerde ben bana hissettirdiklerinden bahsetmek istiyorum. Bir bölüm gurmemizin tat yolculuğunu okuyoruz diğer bölüm de etrafındaki birinin ya da bir şeyin gurmemiz hakkındaki düşüncelerini okuyoruz, kitabın akışı bu şekilde. Gurmemizin bölümleri şuraya gittim bir yemek yemişim var ya offf şeklinde ilerlerken diğer bölümler gurmemiz hakkında böyle kötü biri şöyle iğrenç bir insan diye yorumlar içeriyor. O kadar kötü biri ki her açıdan korkunç biri! Kötü bir eş, berbat bir baba, ailesine iğrenç davranırken dışarıdakilere iyi yüzünü gösteren kendini bir şey sanan kibirli egoist herifin teki! Yetmezmiş gibi bir de karısını aldatıyor ne ararsan var. Zaten çocuklarına yaşattığı travmalardan bahsetmiyorum bile. Adam hakkında bu kadar kötü şey okuyorum sonraki bölüme geçiyorum bizimki yok mayonez yemiş bi tane çok iyiymiş o mayonez onu diyo hala. Yazar bilerek yapmış bunu anlıyorum korkunç bir karakter yazmış. Gerçekten de nefret ettirmeyi başardı yarattığı karakterden. Ama bu iyi bir şey mi? Ben okuduğum karakteri sevemeyeceksem bağ kuramayacaksam okuma nasıl zevkli olabilir ki benim için? Bir sürü kötü karakter okudum şimdiye kadar ancak onlarla bağ kurmamı sağlayan insanlık kırıntıları olur çoğunda. Bunda yok maalesef. Kitabın sonunda bir aydınlanma bi suçluluk pişmanlık görmeyi bekledim ama o da olmadı. Yine sadece yediği yemekleri düşünerek öldü. Yazarın ilk kitabıymış bu kadar sert eleştirmek yersiz belki de ama o kadar sinirlendim ki adama kendimi tutamıyorum. İyi yemişsin helal olsun pis adam. Zıkkım ye! Not: Kitabı bitirdiğim gibi klavyeye saldırdım ve ne yazdım diye okumadım bile o yüzden düşük cümleler için özür dilerim beynimden geçtiği gibi kelimelere döküldü düşüncelerim.
Gurmenin Son YemeğiMuriel Barbery · Kırmızı Kedi Yayınevi · 2015217 okunma
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.