Kitabı eleştireceğim tek kısmı son bölümü,Jack London,doğaya ve "ilkel yaşama" duyduğu romantik hayranlıkla Buck'u özgürleştirirken, “yerlileri"bir tehdit unsuru gibi göstererek tarihsel bir adaletsizliği istemeden(belki isteyerek)yeniden üretmiştir. Oysa gerçek,tam tersidir:Yerliler değil, "medeniyet" adı altında gelenler yıkım getirmiştir.Kamptakilere(altın avcılarına) yerlilerin saldırısı benim seçeceğim bir olay örgüsü kesinlikle olmazdı,bunun dışında kitaba dil uzatamam.Harika bir öykü! Tasarımı muhteşem!