Bazen insan eski şeylerin yasını çok tutuyor. Bazıları icin aşk yasısı, bazıları için ise pişmanlık yasısı. Ana karakter sevdiğini unutamaması, kendinden gizlice yine de onu beklemesi; beni etkiledi. Bu ahir zamanda böyle bir sevda bulmak imkansız gibi geliyor. O yüzden kitabı okurken hikaye beni çok etkiledi ve merak sardı. Okuması çok kolay o yüzden hemen bitirdiğim kitaplardan biri :))