4/10
·78 syf.··
2025 18. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 27 Nisan 2025 21:22
Ben kitabı beğenmedim.Kitap kısa kısa hikayelerden oluşuyordu.Konunun ortasından girmiş,sonu olmadan bitirmiş,tuhaf bir anlatım tarzı vardı.Yani kitabın yazılma amacı bu ama bana hitap etmedi.Zaten dili ve hikaye konuları hakkında söylenecek bir şey yok çünkü belli bir bütünden oluşmuyor. Sonuç olarak ben kitabı sevmedim benim okuyacağım ya da önereceğim tarzda bir kitap değil.
Edebiyat
SesSabahattin Ali · Ren Kitap · 20197,8bin okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.