" Sarıldığın tek dal aklın mı? Tek misin artık? Uçurum seni yutacak. Kurtulamazsın. Uçurumun dibi tek kalanların, ümit gücünü sırf aklına bağlayanların leşleriyle doludur. Kurtulamazsın!... "
İstiklal Harbi ile ilgili pek çok eser içinde benim en sevdiğim kitaplardan biri bu kitaptır.
Kitaba dair pek çok olumlu görüş gözünüze çarpacaktır ve emin olun hepsi doğru, hepsi haklı eleştiriler olacaktır. Her kitapseverin mutlaka okuması gereken harika bir kitap.