Bir taraftan savaşın acımasız yüzü, diğer taraftan cehalet. Erkek hegemonyası altında yaşamaya çalışan kadınlar ve kız çocukları. Evden dışarı yanında erkek olmadan çıkmak, istediğin kıyafeti giyebilmek, hatta tırnaklarına oje sürebilmek.. Bunları özgürce yapabilmenin hiç bir maddi değeri yoktur. Parayla asla satın alınamayacak olan basit ama aslında çok önemli ayrıcalıklar. Bizlerin yaşam tarzı olan ama başka ülkeler de hayatlarını bedel ödeyerek bile sahip olamadıkları özgür ayrıcalıklar. Mustafa Kemal ve değerli atalarımız.. Bu ülkede yaşayan ve yaşayacak olan insanların minnet duygusu size karşı asla bitmeyecektir. Bizleri özgür kıldığınız için binlerce kez teşekkür ediyoruz sizlere. Ruhlarınız şad olsun..