6/10
·154 syf.··
Beğendi
·
2018 4. kitabı
Kemal Sayar hoşuma giden üslubuyla bu kitabı da hoştu. Siyaseti alttan alttan eleştirmesi kafa açıyor. Kısa kısa yazdığı yaşamından, gittiği ülkelerden orda gördüklerinden bahsetmesi güzel ve bilgilendirici. Bir doktor olarak tıbba ve psikiyatri bilimine bakış açısı insanı etkiliyor.
Kendine İyi BakM. Kemal Sayar · Timaş Yayınları · 20151,567 okunma
·
80 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.