Konusu açısından tatmin edici bir kitap olmasına karşın işleyişi bir o kadar tatminden uzaktı. Böyle bir konu ve gidişatta daha fazla detay beklemiştim ama beklediğim o noktada birden kitabın sonu geldi. Sonunda yazar satır atlamış gibi hissettirdi. Kitabın tatmin etmemesindeki en büyük sebebim de bu. Çok tatmin olacağım bir kitapken yazarın bu tatmini elimden alması beni zedeledi. Bunun dışında yalın bir dil, etkileyici bir konu.