·656 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2025 22:25 Ne güzel bir kitaptı ! Bitmesin istedim. Karakterlerin her biri canlı,gerçekti. Kötü veya iyi olmak üzerine düşündüren, bu konu üzerinde insanın kendisinin tercih yapabilecegini tartışan bir temaya oturtmuş . Çok tavsiye ederim