Hazelwood'dan farklı bir tür denemesi. Açıkçası normal tarzından daha iyi yazılmıştı fantastik. Ama ağır bi fantastik değil tam tersi uzun olması dışında çerezlikti. Ben okurken eğlendim ve sürükleyiciydi. Ama dediğim gibi fantastik olan tek yanı, kızın kan torbasından ya da adamdan beslenmesi. Ve adamın bir kere kurda dönüştüğünü okuduk kızın yanında. Böyle aksiyonlu sahneler yoktu yani. Yazardan böyle bir beklentim de yoktu o yüzden sevdim. Özellikle kızı sevdim. Zeki ve umursamaz olmasını. Adam da tehlikeli bir alfa ama yeşil bayrak olanından jdjdd Bir yorum gelmişti bana vampir işi berdel diye kdjdje tam olarak öyle kitap. Keyif almak için okunur çok güzel ama beklentiyi güzel bir fantastik okuyacağım diye yükseltmeyin.Ben çiftin dinamiğini de çok sevdim. Kızın abisine bayıldım ve onun da kitabını istiyorum ama ikinci kitap onların değilmiş biraz üzdü.
9/10