"Suç ve Ceza tam anlamıyla kafa yakan bir kitaptı. Raskolnikov’un kendi içinde yaşadığı savaş, 'Ben üstünüm, adam öldürmem normal' kafasına girip sonra vicdanıyla parçalanması… Gerçekten psikolojik olarak çok sağlam yazılmış. Okurken bazen ben bile 'Acaba haklı mı?' dedim, sonra bir tokat gibi yüzüme çarptı gerçekler. Ağır ilerliyor ama verdiği düşünce sana uzun süre kalıyor. Bitirdikten sonra insan biraz kendini sorguluyor, öyle etkili yani."