·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2025 17:43 Kitap o kadar güzeldi ki hiç bitmesin istedim. Aşşırı güzeldi yaa sonu niye böyle bitti
Kitap wattpad hissi veriyor ve çok keyifli. o kadar ters köşe barındırıyor ki bir sayfayı okurken diğer sayfayı tahmin edemiyorsunuz. Bir sayfa önce sevdiğiniz karakter bir sayfa sonra birden sapıklaşıyor, ruh hastası cıkıyor öyle ilgincti ki. Hem akıcı hem eğlenceli hem de bilimsel bir kitap.Çok güzel bir kitap gerçekten okumaya değer bir kitaptı tavsiye ediyorumm.