·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2025 11:09 ; 6/10
kafam kadar karışık bir yorum olacak şimdi bu. şimdi bu yazara ve seriye tüm çevremin oku, oku, oku, tam senlik bir kalem ve seri oku, demeleriyle başladım. pişman mıyım? hayır ama umarım seri bitince pişman oldum demem çünkü beni çok karmaşık hallere sokan bir kitap oldu ilk kitap.
başta kitaptan nefret ettim. tamam zaten kitaba kelebekler, çiçekler, kalpler falan bekleyerek başlamamıştım ve zaten kitaptan kötü erkek karakterimiz aiden yüzünden değil saftirik gibi ortalıkta dolaşan kararsızlık küpü kız karakterimiz elsa yüzünden nefret ettim. şimdi elsa’cım ya bir adamı istiyorsundur ya da istemiyorsundur ve konunun sevgiyle inan hiç alakası yok nefret ettiğin bir adamı da isteyebilirsin bu konuda bir anlaşalım. elsa istiyor hem ayranı dökülmesin hem başına kötü işler gelmesin bir de saf ayağına yatıyor. nefret ettim, benim bütün sinirlerimi bozdu yani kız kitap boyunca. evet çocuk senin zorban, evet sana kabul edilemeyecek şeyler yaptı, evet seni zorladı ama gerçekten çok mu zorladı? yani bu beni zorla seni seçmeye ittin falan dediğin kısımlarda aiden’ın deyimiyle aiden’ın yüzüne boşalan ben miydim? vallahi sinir etti beni ya.
aiden’dan da kitabın sonunda nefret ettim, ortası ikisininde ortak paydada buluştuğu sayfalar çok iyiydi ama kitabın sonunda bir baktım aiden beni bile manipüle etmiş, şokum şaştı. ama diyorum o kitabın sonunda ortaya çıkanlar doğruysa aiden’dan yok ben başta böyleydi de sonra aşık oldum ayaklarına yatarsa bu ikinci kitabı sinirimden ısırarak parçalarım.
sonuç olarak bana göre bir kitap mıymış? kesinlikle evet! tam olarak alınıp okunur önerisinde bulunmak için ise serinin çok başlarındayım, ilerleyen kitaplarda bu konu hakkında da yorum yaparım.
ben ve meşhur dipnotlarım, liseli bir çocuğun bu kadar iyi sevişmesi normal mi? public falan takılıyor aiden’a bak kralım da kralım diye gerine gerine geziyor otur aşağı daha on sekiz yaşında bebe halinle yaptığın şeylere bak, otuz yaşını düşünemiyorum...