6/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2025 10. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 14 Mart 2025 11:09
; 6/10 kafam kadar karışık bir yorum olacak şimdi bu. şimdi bu yazara ve seriye tüm çevremin oku, oku, oku, tam senlik bir kalem ve seri oku, demeleriyle başladım. pişman mıyım? hayır ama umarım seri bitince pişman oldum demem çünkü beni çok karmaşık hallere sokan bir kitap oldu ilk kitap. başta kitaptan nefret ettim. tamam zaten kitaba kelebekler, çiçekler, kalpler falan bekleyerek başlamamıştım ve zaten kitaptan kötü erkek karakterimiz aiden yüzünden değil saftirik gibi ortalıkta dolaşan kararsızlık küpü kız karakterimiz elsa yüzünden nefret ettim. şimdi elsa’cım ya bir adamı istiyorsundur ya da istemiyorsundur ve konunun sevgiyle inan hiç alakası yok nefret ettiğin bir adamı da isteyebilirsin bu konuda bir anlaşalım. elsa istiyor hem ayranı dökülmesin hem başına kötü işler gelmesin bir de saf ayağına yatıyor. nefret ettim, benim bütün sinirlerimi bozdu yani kız kitap boyunca. evet çocuk senin zorban, evet sana kabul edilemeyecek şeyler yaptı, evet seni zorladı ama gerçekten çok mu zorladı? yani bu beni zorla seni seçmeye ittin falan dediğin kısımlarda aiden’ın deyimiyle aiden’ın yüzüne boşalan ben miydim? vallahi sinir etti beni ya. aiden’dan da kitabın sonunda nefret ettim, ortası ikisininde ortak paydada buluştuğu sayfalar çok iyiydi ama kitabın sonunda bir baktım aiden beni bile manipüle etmiş, şokum şaştı. ama diyorum o kitabın sonunda ortaya çıkanlar doğruysa aiden’dan yok ben başta böyleydi de sonra aşık oldum ayaklarına yatarsa bu ikinci kitabı sinirimden ısırarak parçalarım. sonuç olarak bana göre bir kitap mıymış? kesinlikle evet! tam olarak alınıp okunur önerisinde bulunmak için ise serinin çok başlarındayım, ilerleyen kitaplarda bu konu hakkında da yorum yaparım. ben ve meşhur dipnotlarım, liseli bir çocuğun bu kadar iyi sevişmesi normal mi? public falan takılıyor aiden’a bak kralım da kralım diye gerine gerine geziyor otur aşağı daha on sekiz yaşında bebe halinle yaptığın şeylere bak, otuz yaşını düşünemiyorum...
Duygu ve Düşünce
Sapkın KralRina Kent · Ren Kitap · 20241,292 okunma
·
1 +1'leme
·
751 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sapkın kral benimde seride en az sevdiğim kitap. Devam kitapları bu kitaptan daha iyi olduğu kesin . Mükemmel bir seri mi ? Asla …
sevtap.
Gönderi Sahibi
evet, evet bende diğer çiftleri bekliyorum heyecanla hatta şu an son elsa&aiden kitabına başlıyorum umarım hemen biter.. bu ikisi de beni bitirdi çünkü. 😞
Bu yazarın Yalan Üçlemesine bir şans verebilirsin istersen, kurgusunu sevsem de doğrusu baş karakterinden nefret ediyorum ama senin ne düşüneceğini merak ettim:)
sevtap.
Gönderi Sahibi
ay yazarın tüm serilerini sevsemde sevmesemde okumayı düşünüyorum ilk bu seriyle başlamamı söylediler ama lise kurgusu diye sanırım duvara tosladım. 😂🥹
Öncelikle yorumun her cümlesine katılıyorum 😂 Elsa benide krize sokmuştu. Birde aslında serinin ilk kitabı Levi ve Astrid kesinlikle ilk çevrilmesi gereken kitabın o olduğunu düşünüyorum. Birde bu kral serisini bitirene kadar ben serinin diğer tüm kitaplarını okumuştum çünkü Elsa’nın zihinsel engelli hallerinden gına gelmişti birde sürekli hatırlama muhabbeti sıkmıştı artık. İlişkiye hiçbir zaman aiden kadar vermedi kendini bu bir gerçek. Bitirme aşamasında sana kolaylıklar diliyorum ama olurda bunalırsan serinin diğer kitaplarını okuyabilirsin onlar birer kitap. Keyifli okumalar ❤️
sevtap.
Gönderi Sahibi
ay bende zaten merakla levi ve astrid bekliyorum, diğer çiftleri de çok merak ediyorum ama en çok bu ikisi zaten çeviride o yüzden dayanabilirim 🥹 bir de bir seriye başlayınca sevmesem bile inat edip devam ediyorum şu an da elsa ve aiden’ın son kitabındayım neyse ki diğer ikisine göre çok daha iyi ya şükür şükür 😂😂
sevtap. evett son kitap artık her şeyin açığa çıktığı evre olduğu için 😂 ben levi ve astrid birde cole ve silver’ı çok sevmiştim 🥹❤️