Benim için Deli Tarla kitabı şarkılar ile eşleşseydi : '' Mor ve ötesi /bir derdim var/cambaz,
Pinhani /sakinleştim ,
Bülent Ortaçgil /Sensiz olmaz,
Cem Adrian /kül, Sarı gelin '' olurdu
Güzel hikayeler olduğu gibi bazı hikayeler de ortalama, hikayeler genel olarak aile üzerine, sade ve yalın... Tarihi hoşçakal lokantası ve Göçüp gidenler koleksiyoncu kadar olmasa da fena değildi...
''Deli Tarla, Aideu Hala, Cebimdeki Osman, Çitile, Marş Marş'' biraz daha üzerine yazılsa bunlardan film yada dizi bile olur... Umut dolu insan hikayeleri var...