Puan vermedi·408 syf.····Okunma: 03 Mayıs 2025 02:25 Kitap, kitaplara hayran ve âşık bir yazarın elinden çıktığını çok güzel belli ediyor. Her öykü, kendi küçük evrenini birkaç cümleyle oluşturmayı başarıyor; sonrasında ise bir devam öyküsü bekliyorsunuz. Ben Fahrenheit 451 kitabını önce okuduğum için içindeki "Gece Yarısından Epey Sonra" ile "İtfaiyeci" öykülerini okumakta zorlandım. Bu öyküler, Fahrenheit 451 kitabının bir özeti ya da eskizi gibi yorumlanabilir. Aslında bir kitabın geçirdiği aşamaları güzel bir şekilde önünüze seriyor.