Puan vermedi·376 syf.··
2024 54. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 31 Aralık 2024 00:00
Yeniden selammmm! Şimdide 17 Numara - Katliam kitabının hakkındaki düşüncelerimi söyleyeceğim. Öncelikle kitap biraz kanlı. Zaten kapağında yanan bir otobüs ve kız var. Bu arada kız yanmıyor hayır. Kdldldjdşslkd. Neyse ayracında Defne Karaca adlı kişinin 20 Ocak tarihinde olacak yolculuğunun otobüs bileti var. Bence güzel. Kitabı yansıtıyor. Posteri ise kitabın kapağıyla aynı. Tek fark bu sefer kız yok sadece yanan otobüs var ve posterin yapıldığı malzeme diğer posterlerden farklı bir his veriyor. Biraz daha kağıt gibi hissettiriyor. Onun dışında kitabın içindeki olaylar akıcı bir şekilde ilerliyor ve bazı yerlerde insanı heyecanlandırıyor. Söylemeyi unuttum kitap geldiğinde zaten normal olarak size yan baskılı geliyor. Bence bu da ayrı bir güzel. Bu şekilde benim anlatacaklarım. İkinci kitabı almak için sabırsızlanıyorum.
Düşünce
17 Numara - KatliamFatma Şamata · Artemis Milenyum · 20232,355 okunma
·
147 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.