nur
@nurcinkaya · 1yıl
Takip Et
9/10
·
144 syf.
·
Kitabı okudu
·
2025 2. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2025 00:06
Çok fazla post-it kullandığım bir kitap oldu. Bu kitabı sanırım bedava terapi olarak nitelendirebilirim. Benim için çok yararlı bir kitap oldu. Çok beğendim. Umarım herkese iyi gelir.
Edebiyat
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorum
Baek Se-hee · Nova Kitap · 2024
8,6bin okunma
8 beğeni
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap