Yine ve yeniden güzeldi
10/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2025 24. kitabı
Ben bayıldım. Bu kitapta çok ama çok başarılıydı. Cidden çok gerçekçiydi. Her şey çok hoştu. Böyle hüzünlü bir gülümseme yüzümdeydi son ana kadar. Yazardan okuduğum ikinci kitabı vee ikide iki cidden. İki kitaptada son sayfalara gelmeme rağmen tam hız devam etti. Yine bir ters köşeden bahsedilerbilir. Ayrıca harika kurgu,olay akışı ve karakterler bütünü yine benden tam not aldı. Zaten akıcı dil bayağı bir söz konusu ki bir günde bitirmemden anlaşılıyordur. Hüü çok iyiii :")))
1000Kitap
Arkadaş Kalalım - İlişki Durumu: KarmaşıkAbby Jimenez · Epsilon Yayınevi · 2022220 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.