Kitap belgesel gibi.Tabi yazıldığı dönem bu konu ile ilgili olarak çok fazla kitap ve belgesel olmadığı için kendi dönemine göre bayağı ufuk açıcı bir kitapmış.Günümüz bilgi birikimi ve bu bilginin kolayca yayılmasından dolayı kitaptaki bilgiler aslında bizim zaten iyi kötü bildiğimiz şeyler ama bilmediğim bir çok konuyu da bu kitaptan öğrendim diyebilirim.İyi okumalar diliyorum.