·288 syf.····Okunma: 06 Mayıs 2025 14:22 Kitabı kesinlikle beğenmedim. Her şey çok aceleye getirilmişti. Kitapta bir olmamışlık bir çiğlik vardı sanki. Sürekli aynı konular etrafında dönülmesi de cabası. Karakterlerin bir türlü aşamadığı sorunların defalarca tekrar edilmesi beni iyice sıktı. Ve bir de cinsellik gereksiz yoğunluktaydı bence. Gerçek hayattan çooook uzak bir kitap. Kitabı zor bitirdim resmen