Grange'n okuduğum/okumaya çalıştığım en sıkıcı romanıydı. Eğer başka Grange kitapları okumamış olsaydım sanıyorum bu yazar benim için bu kitabıyla biterdi. Kitap 150 sayfa da bile o kadar çok tekrara düşmüş ki! Okurken ruhum daraldı belki ben doğru zamanda okumadım bilemiyorum. Ancak aldığı puanı hak ettiğine inanmıyorum. En sevdiğim yazarlardan birine bu yorumu yapacağımı bende ummazdım.