Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 06 Mayıs 2025 19:25 Bir Sebastıan Fıtzek hayranı olarak yine beklentimi karşıladı. Güzel bi kurgu. Beni bir pedofil için hüzünlendirdi... Genel olarak herkes kötü ama kötünün iyisine sempati duyarken buluyorsunuz kendinizi. Karmakarışık ettiğin için duygularımı teşekkürler.