8/10
·608 syf.··
2025 49. kitabı
Offf Carissa yine döktürmüşsün be kadın. Eline, yüreğine, kaleminin özgünlüğüne, akıcılığına ve hayal dünyanın çeşitliliğindeki zenginliğe sağlık, bayıldım fena bayıldım. Tisaanah a bayıldım, tam bir badassti. Başına ne gelirse gelsin asla yılmadı, yıkılmadı. Karakter gelişimi ve tarzı efsane sayılabilecek kıvamdaydı. Ahhh kalbim, Max e ise deli aşırı bayıldım, tam bana göre olan alaycı şapşal bir zekiliğe sahip komikliği vardı. Çok güldürdü beni ama hikayesinin dramıyla da çok üzdü tabi. Yavaşça ilerleyip, ilmek ilmek işlensede bu ikilinin aşklarına da bayıldım, çok tatlıydılar. Yan karakterin çoğuna da bayıldım ki umarım serinin devamında onları daha da yakından tanırız. Yorumumdaki rahatsız edici seviyedeki "bayıldım" kelimesinin çokluğundan da anlaşılacağı üzere kitabı çok sevdim, fena sevdim, baya sevdim. Hemen heyecanla ve büyük bir merakla seriye devam etmeliyim, ben kaçar.:)))
Kitap Yorumu
Hiçbir Dünyanın KızıCarissa Broadbent · Martı Yayınları · 2024720 okunma
·
1.377 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
smut var mı?
Esma
Gönderi Sahibi
@lunaris_34 yok denecek kadar azdı galiba.
Öteki serisi kadar güzel mi, yoksa daha da mı güzel 😅 ben öteki serisini okudum ama bu serisi için pek iyi değil yorumları geldi kulağıma ondan sormak istedim 😌
Esma
Gönderi Sahibi
H. 🥰 bir dene bakalım, umarım seversin😍