Bu kitabı çok merak ediyordum ve kütüphanede bir türlü bulamıyordum. Hep biri almış oluyordu. Geçen, sonunda denk gelebildim ve hemen kaptım. Ama hiç beklediğim gibi çıkmadı. Daha detaylı işlenmiş, içine çeken bir kitap bekliyordum. Arka kapak yazısı beklentilerimi çok yükseltmişti çünkü. Ama aşırı yavandı, zaten yazı puntosunun büyüklüğünü görünce detaylı bir dünya inşa etmediğini anladım yazarın. 60 sayfa okudum, geç açılan kitaplardan olabilir diye ama olmadı. Belki çocukların ilgisini çekebilir ama çocuk kitaplarını okumayı seven büyüklerin ilgisini çekeceğini pek sanmıyorum.