·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mayıs 2025 23:26 Goethe yine yıkıcı olan aşktan bahsetmiş. Nasıl da hayatları mahvediyor aşk. Bana çok tanıdık geldi. Aşk; aşk olarak kalmaya devam ettikçe etrafında kim varsa eritiyor. Bu derdin muzdaribi iki kişi olsa da onlara dokunan herkes teker teker yıkılıyor. Masumların ölümü bile aşkı yok etmeye yetmiyor. Ama bu lanet olası aşkı yok etmek ne kolaydır; kavuşmak ve birlikte yaşamaya çalışmak!!!