Bir çok öyküden oluşan mükemmel bir kitaptı. En sevdiğim daha doğrusu beni en çok etkileyen öykü "Isıtmak İçin" olandı. Spoi olacak ama mutlu sonlar bekliyorsanız boşuna beklemeyin saf üzüntüden oluşan öykülerdi. Dil tamamen sadeydi diyemem ama akıcıydı. Çok güzel betimlemeler mevcuttu.