·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mayıs 2025 17:59 Birkaç yıl önce, aynı konuyu ele alan “Kağıttan son turna kuşu” isimli kitabı okumuştum. Çok beğendiğim için “Sadako ve Kağıttan Bin turna kuşu” nu kitaplığıma ekledim. Sınav haftamda hemen biten çerezlik bir kitap arayışında olduğum için okumaya başladım ve gerçekten çok beğendim. Benzer konuyu ele almasına rağmen bana çok dokundu, çok duygulandırdı. 7den 70e herkesin okumasını öneriyorum.