Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2025 19:23 çok uzun zamandır kenarda sakladığım bir kitaptı, aylak adam aşığı biri olarak bu kitaba da bayılacağımı düşünmüştüm çünkü... ne büyük yanılgı.
nefret ettim. zebercet'ten de temsil ettiği diğer her şeyden de nefret ettim. otelden nefret ettim. ortalıkçı kadından, besleme kızdan hatta tekmelenip durduğu halde kaçıp gitmeyen kediden bile nefret ettim. yusuf atılganın kalemine hala aşığım ama o kalemi ziyan ettiğini düşünmekten de nefret ettim.