Bu kitap... Size bir sürü yara açacak ama aynı zamanda varlığını bile bilmediğiniz bir sürü boşluk dolduracak. Yazım dili olsun karakterlerin derinliği olsun gerçekten üzerine düşünülmüş olduğu çok belliydi. Her hikaye insanın kalbinde bir iz bırakıyor.
Her hikayenin kendine özgü bir ruhu var. Ve ben bu kitabı herkese önerebileceğimi sanmıyorum.
Yazarın gümüş yürek serisini çok seviyordum favorilerim arasındaydı ve yazım dilini çok sevmiştim daha da iyisi olamaz herhalde diye düşünürken bu kitapla mükemmel ötesi bir iş çıkarmış olduğunu fark ettim.
Bu kitap hakkındaki hislerime kelimlere sığdıramıyorum ama siz okuyun. Sadece okuyun ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Kalemine sağlık Damla N. Archeron