Güzel bir kitap ama çok fazla ikna etmeye yönelikmiş gibi hissettim. Ayrıca kitapta bahsedilen şeyler her kültür için uygun olamıyor maalesef. Bizimki gibi toplulukçu kültürlerde ilişkileri (özellikle aile) bozmak Batı kültürüyle yetişmiş insanlar kadar kolay değil.
Özet: Mutlu ve sağlıklı olmak için aileyi silip atmak gerekir.