Puan vermedi·533 syf.····Okunma: 08 Mayıs 2025 04:54 O kadar zor bir kitaptı ki benim için defalarca bıraktım elimden okumayacağım dedim ama sonunda bitirdim. Kitapta araya sokulan mesaj gerçek bir hikaye olduğunu gösteriyor ama inşallah gerçek değildir. Böyle karakterlerin sadece üzüldükleri için hiçbir ceza çekmeden mutlu olmayı hakettiklerini düşünmesi bana çok akıl dışı geldi. Ama kendini kaybeden birinin tekrar kendini bulması fikri de bir yandan iyi gibi. Bazı sahneler mide bulandırıcı olsa da sanırım okumaya değer...