Kısacık bir kitap ve bir çırpıda bitiveriyor. George ve Lennie'in yolculuğunu anlatan bir kitap. İnanılmaz etkilendim. Hikaye öyle yalın ve güçlü anlatılmış ki ne zaman başladım ve ne zaman bitirdim farkında bile değilim. Hayat böyle işte. Ne yazık ki böyle.