Başlık atamadım.
Hiç kimsenin seyretmediği bir hayatı yaşamak nasıl bir şeydir, bilir misin?
Sayfa 400 - Ayrıntı
Alıntı
·1 alıntı·
4.568 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Senaryo güzeldi de gişede battı...
ŞEYDA
Gönderi Sahibi
Olabiliyor öyle şeyler. Hayırlısı diyelim 💫
@okurlardanseyda Anlamadığı o kadar dil arasında aynı dili bölüşeceği kimsesi de mi yokmuş...
ŞEYDA
Gönderi Sahibi
Hasan Yüce yokmuş demek ki.
Çokta kimsenin umrunda değiliz zaten, hepimiz kendi içimizde yaşamıyor muyuz Bu hayatı.
ŞEYDA
Gönderi Sahibi
Orada tanıktan kastı bir hayat arkadaşının varlığı veya yokluğu hocam.
@okurlardanseyda evet herkesin içinde özlem duyduğu bir yokluk var.Bazen özlem duyduğu ve bulduğu o hayat arkadaşı yokluğu da tattiriyor.
İki anlam çıkardım. Biri olumlu biri olumsuz. Hiç kimse beni seyretmiyor, değer vermiyor, önemsizim, değersizim tarzında ki olan olumsuz anlam. Bir diğeri ise hayatımda istediğim şeyleri yapabilirim, zaten herkes kendi hayatıyla ilgili olan o olumlu olan. Bence bu metni ilk okuduğunuzda hangi anlamı çıkarttığınız sizi anlatıyor. Olaylara hangi taraftan baktığınızı yani... Acaba yazar bunu isteyerek yazmış olabilir mi? Bir yerde de buna benzer bir şey görmüştüm. Olay "hayatın hiçbir anlamının olmaması". Biri özgürce dans ederken, bir diğeri ise düşünceli ve üzgün görünüyordu. Bakış açımız gerçekten çok değerli...
ŞEYDA
Gönderi Sahibi
Ben kendi tercihiyle yalnız olduğunu düşünüyorum. Tabii ki buna sebepler de vardır insanın kendince. Haklısınız bakış açısı çok önemli. Okuduğumuz an bize hissettirdikleri de öyle. Kıymetli bir hususa değinmişsiniz. Teşekkürler
@okurlardanseyda Ne demek 🌼
Sonuçta herkesin bir şehre, bir zamana, bir hatıraya, bir insana veda etme hakkı vardı bu hayatta.