İki anlam çıkardım. Biri olumlu biri olumsuz. Hiç kimse beni seyretmiyor, değer vermiyor, önemsizim, değersizim tarzında ki olan olumsuz anlam. Bir diğeri ise hayatımda istediğim şeyleri yapabilirim, zaten herkes kendi hayatıyla ilgili olan o olumlu olan. Bence bu metni ilk okuduğunuzda hangi anlamı çıkarttığınız sizi anlatıyor. Olaylara hangi taraftan baktığınızı yani... Acaba yazar bunu isteyerek yazmış olabilir mi?
Bir yerde de buna benzer bir şey görmüştüm. Olay "hayatın hiçbir anlamının olmaması". Biri özgürce dans ederken, bir diğeri ise düşünceli ve üzgün görünüyordu. Bakış açımız gerçekten çok değerli...
Ben kendi tercihiyle yalnız olduğunu düşünüyorum. Tabii ki buna sebepler de vardır insanın kendince. Haklısınız bakış açısı çok önemli. Okuduğumuz an bize hissettirdikleri de öyle. Kıymetli bir hususa değinmişsiniz. Teşekkürler