#yorum
Yazarın okuduğum üçüncü kitabı. Kalemi inanılmaz kuvvetli, su gibi akıyor sayfalar. Hayat üzerine yaşanılan zorluklar, ancak bu kadar güzel bir dil ile anlatırlırdı dedirtiyor. Kısacık ama fazlasıyla dolu dolu. Salinas Vadisi'nin mis gibi kokusunu hissediyorsunuz. Küçük bir çocuğun gözünden umudu, hüznü, hayal kırıklığını ve çiftlik yaşantısını okuyoruz. Amerikan edebiyatında da dönüm noktasıymış. Yazar kendi çocukluk anılarını da satırlara harmanlamış Henüz bu yazarı okumadıysanız kaçırmayın. Hala favorim Fareler ve İnsanlar kitabıdır