Puan vermedi·299 syf.····Okunma: 09 Mayıs 2025 18:10 Okuduğum ilk Tarık Tufan romanı. Tesadüf denemese de tesadüf sayılan bir öneri ile okumaya karar vermiştim.Kitabın da bir tesadüfe bağlanması güzel bir şey oldu benim için.
Okurken hiç sıkılmadım hep merak ettim. Jülide ve İshak’ın adını koyamadığım ama içimi ısıtan ilişkisi bende bir “başka türlü bitebilir miydi?” burukluğu ile sonlandı ama yine de hiç unutmaycağım bir ikili oldular benim için. Satır aralarında bol bol kendimi buldum, Empati yaptım. İki karakteri de çok sevdim. Şiddetle tavsiye ederim.