Kitabı iki bölüme ayırabiliriz
İlk bölüm uzun uzun yapılan betimlemelerden oluşmuş , mesela bir örnek:
"Robin yolcularla tıka basa dolmuş Bakerloo metrosunda kuzeye doğru giderken herkes pazartesi sabahına yakışacak gergin ve mutsuz ifadeler takınmıştı.Mantosunun cebindeki telefonun titrediğini hissetti ve nefesi kötü kokan takım elbiseli adama dirsek atarak binbir güçlükle telefonu çıkardı.Mesajın Strike tan geldiğini görünce neredeyse önceki gün gazetede Duffield haberini gördüğü zamanki kadar heyecanlandı.Ardından mesajın içeriğine baktı.Şöyle yazıyordu: "
Mesela bu paragraflar bu kadar uzun uzun yazılmak yerine
"Robin metroya bıner bınmez telefonun titrediği hissetti ve Strike den gelen mesajı gördü "
şeklinde devam edilemez miydi
İlk bölümde okumakta zorlanırken sanki ikinci bölümde kalemi başkası ele geçirmiş
Heyecanlı dıyaloglar , yerinde ters köşeler...
Çok çok güzeldi
Ve evet ikinci bölüm için ilk bölüm de okunur