Agatha Christie den okuduğum ikinci kitaptı bu kitabı 24 saatte bitirip kaldırdım. Dayanamadım bekletmeye kalkmadım başından hızla okudum.
10 kişi bir adaya gidiyor ve bunlar sıra sıra ölüyor. Adada onlardan başka biri yok peki öldüren kim onları?
Bunu düşünerek okudum bütün sayfaları, en ufak bir tahminim bile tutmadı :)
Güzel bir polisiye , iyi kurgulanmış , katil i ilk sayfadan anladığınız basit bir kurgu değil zaten Agatha Christie den de böylesi beklenir.
Aynı tarz okumaktan sıkıldıysanız çok iyi bir kaçış olur.