4/10
·324 syf.··
2025 9. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 08 Mayıs 2025 02:05
Yorum spoiler içerir. Konusu beni o kadar heyecanlandırdı ki inanılmaz hevesli bir şekilde başladım kitaba. Ortalarına kadar da ayıla bayıla okudum. Theo'nun sert görünümü altındaki kırılganlığı, Megan'ın Theo'nun tersliklerine pabuç bırakmayan hâlleri ve ikilinin atışmaları şahaneydi. Aralarındaki bağın hissedilir oluşu da çok hoşuma gitti. Fakat reenkarnasyon olayının devreye girmesiyle kitap son sürat yokuş aşağı gitmeye başladı. Çünkü bu konu çok rahatsız edici işlenmişti. Yaptığı kazadan sonra birisi bedenini istila etmiş gibi hisseden ve bu yüzden zor zamanlar geçiren Theo'ya çok üzüldüm ve Megan ile olan ilişkisine aynı gözle bakamaz oldum mesela. Megan'ın başından beri sevdiği kişinin Theo değil, kocası Cass'miş gibi gösterilmesine hatta finale doğru Theo'nun kişiliğinin iyiden iyiye silinmesine de ayar oldum. Finalin pembe dizi tadında olmasını ise hiç sevmedim. Keşke yazar hakkını veremediği reenkarnasyon olayına hiç girmeden final için düşündüğü fikri kitabın ana teması yapsa ve Theo, Cass'in kalbini alan adam olarak Megan'ın hayatına girseydi. Keşke, çok keşke.
Midnight ValentineJ.T. Geissinger · ‎J.T. Geissinger · 20187 okunma
·
351 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bende yarım bıraktım kitabı banada en başta daha 1 hafta olmuşken yeni birine çok hızlı gönlünün kayması garip gelmişti
Baştankara
Gönderi Sahibi
Aralarında bir bağ olduğunu hissettikleri için o garip gelmedi bana ama finale doğru olanlar bayağı garipti.😂
Baştankara evet evet ona okeyim zaten hikayenin bel kemiği o ama böle içsel çatışma o çekimin anlamsızlığının serzenişi yoktu ama başlarda bağlanamadım kitaba ayy artık sabrım yok galiba ya okumaya devam edenlere hayran kalıyorum 🥰
Baştankara
Gönderi Sahibi
Benim de sabrım yok aslında sevmedim mi direkt bırakıyorum. En iyisi o bence.🤝🏻 Böyle iyi başlayıp sonlara doğru kötüleşenler beni gafil avlıyor sadece ve bitirmek durumunda kalıyorum.😂