Tamamen tesadüf sonucu okuduğum bir kitabın bu kadar güzel olması…Yazarı tanımıyorum ancak bu kitabından sonra tüm eserlerine bakacağım. Oldukça kıvrak, mizahi bir dili var. Fazlasıyla küfür içeriyor kitap ama beni rahatsız etmedi. Bir kadının adım adım felakete sürüklenişi ancak bu kadar keyifli anlatılabilirdi. Çok beğendim.