10/10
·120 syf.··
Beğendi
·
2025 71. kitabı
Sizlere keyifle okunan ruha dokunan satırları barındıran @kbraty_ kaleminden Oleksa Yayınevi nin bizlerle buluşturduğu #yanıkizi eseri ile geldim. Güzel eşlikçim seldaca.comments teşekkür ederim Yazarın eserde yer alan ve her okuyucuyu gönlünden vuran "Herkesin bize bıraktığı küçük ya da büyük izler mutlaka olur ama eninde sonunda acısı geçer. Geçmez dediklerimiz bile geçer. Mesela o ize baktığımızda hiçbir zaman ilk başta hissettiğimiz acıyı hissetmeyiz. Hatta bir zaman sonra o izler beynimizde de kalbimizde de silikleşir. Zaten önemli olanda, o izlerden aldığımız ders. Unutmayalım, herkesin ruhunda ders aldığı birden çok yanık izi vardır." dediği yerlerde kendimi buldum. Düşünmeye sevk eden bu satırlarda sevda yüklü tema ağır basıyor, kimi yerde terk eden bir kadın kimi yerde sevgisine karşılık bulamayan kadın var. Yaşanılması mümkün olan ama yaşanılamayan anlar gizli satır aralarında. Sade ve akıcı üslubu ile gönülden tavsiye ederim "Her defasında bu son dediğim başa sarmalarım yine aynı yerde takılı kalıyor. Nefes almak zor geliyor o anlarda" bu anları her birimiz farklı temalar çevresinde yaşamıyor muyuz? "Acılarımızı, bir hamal gibi son nefesimizi verene kadar ruhumuzda taşıyoruz." ~ "Sen kalbimdeki şarkıdan, dilime takılmış en güzel nakaratsın..." Sevgili eşime dile getirdiğim güzel yerlerden biri ~ "Bazen gitmek istersin... Yaşanılanları yaşayacaklarını düşünmeden... Bazen sessizce... Bazense bir elvedayla... Geceye bir mektup bırakıp, sabaha ulaşmak için... Sonbaharı değil de, baharı yaşamak için... Belki kendini bulmak için... Belki de kendini kaybetmek için... Gitmek istersin..."
Yanık İziKübra Atay · Oleksa Yayınevi · 20259 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.