·500 syf.····Okunma: 11 Mayıs 2025 02:14 Öncelikle kitaba kesinlikle bayıldım. Okumadan önce yabancı bookstagram hesaplarında çok gördüğüm popüler bir kitap olduğundan; acaba çok mu abartılıyor? diye düşünmedim değil. Fakat kitap beni öyle bir içine aldı ki hemencecik bitiriverdim. Dikkatimi çeken şeylerden biri kitabın çoğu yerinde açlık oyunları ile olan benzerlikleriydi. Konusu ve olanların alakası olmasa da bana hep onu hatırlattı. Fakat bu kötü bir şey değil tabii ki. Baş karakterler Paedyn ve Kai’nin tüm diyaloglarını o kadar keyifle okudum ki…Ben çok sevdim umarım siz de keyifle okursunuz
Konusundan biraz bahsedecek olursam; bir veba oluşmuş ve bunun sonucunda bazı insanlar özel güçler ile doğuyorlar bazıları ise sıradan. Gücü olan gruba seçkinler deniyor ve kral sıradanların seçkinleri hasta ettiğini, güçsüzleştirdiğini iddaa ederek onları sürgün ediyor. Hatta resmen ölüme terk ediyor. Baş karakterlerimizden Paedyn Gray bir sıradan fakat yıllarca kendini saklamış ve sıradan olmadığına herkesi ikna ediyor ve kendine psişik diyor. Farkında olmadan bir sokak arasında infazcı Prens Kai Azer’i kurtarınca bir anda kendini acımasız arınma sınavlarında buluyor. Bir sıradan olarak Paedyn’ın hayatta kalma mücadelesinde neler olacak neler…