Maveline ✮⋆˙
@Maveline · 1yıl
Takip Et
Okuduğuma pişman olduğum kitap
Sınır
gerçekten zaman kaybıydı
Gönderi kullanım dışı
13 beğeni
·
1 alıntı
·
1.024 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Zeynep✩
ben okumadimda sanirim kitapta tecavüz mü ne varmis bumu tam emin degilimde beyza alkocun bir kitabinda olduguna eminim gercekten cok cok sacma
7
Önceki 3 yanıtı göster
Maveline ✮⋆˙
Gönderi Sahibi
Zeynep✩
Evet ya
1
1 yanıtı göster
Gizle
Sȳzaerys•
İmza,kaşe, mühür atıyorum. Çok haklısın konusu o kadar basitti ki
2