Okuduğuma pişman olduğum kitap
Sınır gerçekten zaman kaybıydı
Gönderi kullanım dışı
·1 alıntı·
1.024 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ben okumadimda sanirim kitapta tecavüz mü ne varmis bumu tam emin degilimde beyza alkocun bir kitabinda olduguna eminim gercekten cok cok sacma
Maveline ✮⋆˙
Gönderi Sahibi
Zeynep✩ Evet ya
İmza,kaşe, mühür atıyorum. Çok haklısın konusu o kadar basitti ki