·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mayıs 2025 19:02 Dağlar, kar, hayvanlar, uluyan kurtlar, köpekler, yine kar, insanlar, sessizlik, hikayeler, yalnızlık, yalnızlık karabasanı ve yine kar…
Doğu’ya dair birçok şey. Ve orada bir aydın. Oraya gitmiş, bir şeyler için çabalamış, uyumuş, uyanmış, yaşamış, anlamamış, anlaşılmamış. Geri dönmüş, dayanamamış, yine o dağların dibine gitmiş.
Ferit Edgü’yü ve onun küçürek hikayelerini çok seviyorum; onu okuması da hissetmesi de çok güzel. Belki meslek olarak, coğrafya olarak benzer şeyler yaşadığımız için onu kendime yakın hissediyorum ve bunu da ayrı seviyorum. Lafı uzatmadan, ezcümle söyleyip gidiyor ve ben de okumaya devam ediyorum.