·316 syf.····Okunma: 12 Mayıs 2025 23:28 O kadar sinir bozucuydu ki nefret ettim. 2 salak kardeş saçma sapan bir yer ve salak bir kızla bir hayatta kalma mücizesi. O kadar saçmaydı ki sinirden titredim. Akıcıydı kolay okunuyor ama senaryo olay örgü aptalcaydı. Tavsiye etmiyorum beğenmedim malesef. Bu kadar yüksek puan alması çok gülünç. Hayatlarında hiç kitap okumamışlar galiba.