Sayfa sayısı çok az ama içeriği dolu dolu, keyifle akan bir kitap okudum.
Yazar İsmail Gezgin bir arkeolog olunca tabii, kitapta böyle bilgi dolu oluyor.
Arkeoloji nedir? ile başlayıp, eski eserlerin müzede sergilenmesinden çok öte anlamlar taşıdığını anlatarak bitirdi yazarımız . İsmail Gezgin
Şahane konular ve bilgiler vardı.
Eğer arkeoloji'ye meraklıysanız büyük bir keyifle okuyabileceğiniz bir kitap.
Güzel bir alıntı ile de bitirmek isterim:
"Geçmişin açığa çıkmak, görünmek, güncellenmek gibi bir ihtiyacı yok. Buna ihtiyaç duyan biziz, yaşayan insanlar. Bilme arzusunu biz taşıyoruz. Çünkü insanın yolculuğu geleceğedir ve ihtiyaç duyduğu enerjiyi, motivasyonu geçmişten alır.."
Bilme arzusu gerçekten müthiş bir duygu..
Öğrendikçe ne kadar cahil olduğumuzu da anlıyoruz:) ya bu da ayrı mesele:)
Kitabı sevenlerine gönülden tavsiye ederim
Yazara İsmail Gezgin selam olsun, kalemi daim olsun.
Keyifli okumalar dilerim..