·368 syf.····Okunma: 14 Mayıs 2025 01:38 Toxic ilişki okumak istiyorsanız doğru adresssss. Erkek karakter sevimli veya tatlı değildi. Kesinlikle hastaydııı ve tedavi olması gerekiyordu. Ayrıca kadın karakter aldığı kararların hiçbirine uymamasına aşırı sinir oldum. Ben öyle olmayacağım diye diye öyle birisi oldu. Aloooo nerde kendine saygııııı. Ayrıca bu nasıl geröek dışı bir kitap. Herkes mi baş karakterlere yürür. Dünyada bir onlar kalmış. Elimizi nereye atsak orada illa vardı bir tane. Lütfen azıcık gerçekçi yazın şu kitapları. Kitap akıcıydı fakat aşırı bir sevişme sahnesi çokluğu vardı. Yazarr herrrrr bir olayı abartmayı seviyor belli ki.... malum karakterler 15 yaşında ergenden beterdi. Kafa dağıtmalık bir kitap desem, sizi sinir küpü yapıyor. Ne için okuyabiliriz bilmiyorum. Dark romance felan desem hiç öyle de hissettirmiyor. arada kalmış bir kitaptı. Okuyup kendiniz de karar verebilirsiniz tabi.