Bu kitabı muhakkak okuyun ve tavsiye edin.
Sina hoca çok akıcı ve sade bir dil kulanmış anlatımında. Bu kadar kısa bir şekilde anlaşılır bir kitap yazmak kolay olmasa gerek.. Özellikle yakın tarihimizi çok güzel işliyor bence. Bana tarihi sevdiren kitapların başında gelir. Eleştirenler için evet her yazarın, insanın muhakkak bir bakış açısı var ama ben hatalı bir yer göremedim.