Öncelikle yazarımız kitabında satır aralarına, yaşamla ve belki de en çok ikili ilişkiler ile ilgili çok güzel bir bakış açısı iliştirmiş. Kalbi kaç parçaya bölünmüş tahmin edemediğiniz, kitabın henüz başında karakter ile ilgili boşlukları hissediyorsunuz. Belli ki geçmişte çok yaralanmıştı. Kızı ve kendisi arasındaki ilişkiyi de çok sevdim. Kitap ilerledikçe tüm karakterleri tanıyorsunuz. En çok da birbirlerine nasıl dokunduklarını. Tesadüfler şaşırtıyor belki de en çok okurken. Her bir bölümün önünde yer alan kitap alıntıları da çok hoşuma gitti.