Distopik bir gelecekte bizi neler bekliyor?İklim krizi,savaşlar,mülteciler,yapay zeka,sosyal medya,değişen iletişim ,parçalanan demokrasi ve modernizmin karşılaşmak istemediğimiz en korkunç sonu.Bir tarafta sisteme boyun eğenler ve bir tarafta özgürlüğü düşleyip yeraltında yaşamaya çalışarak direnenler .Belkide izlediğin distopya değil hayatın ta kendisidir.Gelecekteki hayatına hoşgeldin.