Kitabı internette bir kaç kişi övdüğü için almıştım. Beklentim de fazlaydı. Ama çok da karşılamadı. Kitap genel olarak tatlı bir köy hayatını anlatmaya çalışmış, ama bunu yaparken o kadar çok distopyalaşmış ki gerçeklikten neredeyse çok uzaktaydı hiçbir şekilde böyle insanları çevremizde göremeyiz. Gerçekçiliği yitirmişti benim için bu yüzden kitabın içinede giremedim. Okurken tabi canım kesin öyle olmuştur diye dalgasını bile geçtim. Betimlemeler de çok fazlaydı kitap 200 sayfada biterdi rahatlıkla ama uzatmış bilerek. Bu tür kitap tarzına ve özellikle Türk yazarlarımıza şans vermek istiyorum fazlasıyla ama bu yazarın bir daha başka kitabını hiçbir şekilde alacağımı sanmıyorum. Artı olarak dört puan vermemin sebebi ise içinde beğendiğim birkaç kısmın olmasıydı. İçimdeki GüneşBetül Güçlü